Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

Ενημέρωση για την Τηλε-εκπαίδευση - Information about the Online Classes

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι από αύριο, Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020, και μέχρι τη Δευτέρα 30η Νοεμβρίου 2020 τα μαθήματα των παιδιών του σχολείου θα γίνονται ηλεκτρονικά .

Σύμφωνα με τις εντολές του Υπουργείου όλα τα τμήματα θα ακολουθούν καθημερινά 5 διδακτικές ώρες (5x30 λεπτά) πρόγραμμα σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης από τις 14:10 έως 17:20 με 10λεπτα διαλείμματα ανάμεσα στις διδακτικές ώρες.

Θα διδάσκονται κανονικά τα μαθήματα του προγράμματος όπως αυτό θα σας αποσταλεί από τους εκπαιδευτικούς της τάξης.

Η προεπιλεγμένη από το Υπουργείο υποχρεωτική πλατφόρμα είναι η εξής: Cisco Webex Meetings. Την εφαρμογή αυτή μπορείτε να την κατεβάσετε σε υπολογιστή – τάμπλετ ή κινητό τηλέφωνο ακολουθώντας τις οδηγίες που θα σας αποσταλούν.

Για να παρακολουθούν τα παιδιά όλα τα μαθήματα όπως είναι υποχρεωμένα πρέπει να αλλάζουν ψηφιακές τάξεις ακολουθώντας το link του meeting room για κάθε εκπαιδευτικό.

Σας παρακαλούμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των παιδιών και των δασκάλων μας. Απαγορεύεται αυστηρά κάθε καταγραφή και ζωντανή αναδημοσίευση καταγεγραμμένου περιεχομένου.

Σας  υπενθυμίζουμε ότι η σύνδεση με τις πλατφόρμες που υποστηρίζονται από το Υπουργείο (e-me, e-class, webex) είναι χωρίς χρέωση δεδομένων.

Ζητάμε από όλους σας κατανόηση για τυχόν δυσκολίες, υπομονή και συνεργασία ώστε να εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση για τα παιδιά μας μέχρι να ξαναβρεθούμε από κοντά.

Στα συνημμένα αρχεία θα βρείτε όλες τις  πληροφορίες για την είσοδο στην πλατφόρμα Webex.                                                                                                      

                                                                                         Η Διευθύντρια του Σχολείου

 

Dear parents,

We would like to inform you that, from tomorrow Wednesday November 18th 2020 until Monday November 30th 2020, the school lessons will take place online.

According to the Ministry’s instructions, all the classes will attend 5 online hours (30 minutes each) from 14:10 until 17:20, with a 10-minute break between the lessons.

The students will be taught the lessons of the program regularly, as it will be sent to you by the class teachers.

The preselected compulsory platform by the Ministry is Cisco Webex Meetings. This application can be downloaded on computers – tablets or mobile phones, following the instructions that will be sent to you.

In order for the children to attend all the lessons, as they are obliged to do, they should change virtual classes following the link for the meeting room of each teacher.

Please be extra careful with the protection of the personal data of the children and the teachers. Every recording and publication of live or prerecorded material is strictly prohibited.

We remind you that the connection to the platforms which are supported by the Ministry (e-me, e-class, webex) is free of charge.

We kindly ask for your understanding, concerning any difficulties, for your patience and cooperation, so that we can achieve the best possible education for our children until we meet again at school.

In the attached files, you will find all the neccesary information about the e-learning platform, Webex.

                                                                                                                The School Principal

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020

Αναστολή λειτουργίας τμήματος του σχολείου μας - Suspension of a class of our school

 Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι το τμήμα Γ1 του σχολείου μας βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας από 2-10-2020 μέχρι 15-10-2020 με απόφαση του Δ/ντη Εκπαίδευσης Π.Ε. Β Αθήνας λόγω θετικού κρούσματος Covid-19 στο τμήμα αυτό. Τα υπόλοιπα τμήματα του σχολείου θα λειτουργήσουν κανονικά. Για οποιαδήποτε εξέλιξη θα ενημερωθείτε με νεότερη ανακοίνωση. 

                                                                                        Η Δ/ντρια  του Σχολείου

-Απόφαση Αναστολής Λειτουργίας


Dear parents,

We would like to inform you that Γ1 - C1 class of our school will not have any lessons from 2-10-2020 until 15-10-2020 according to the decision of the Director of Education of our area due to a positive-certified Covid-19 case in this class. All the other classes of the school will continue the lessons. You will be informed with a new announcement if we have  any other information by the Ministry of Education or the relevant authorities.


                                                                                            The School Principal 

-Decision of Class Suspension

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

Oδηγίες του ΕΟΔΥ για την ασφαλή λειτουργία των Σχολείων - Instructions from NPHO for the safe function of schools

Αγαπητοί γονείς,

παρακάτω θα βρείτε τις αναλυτικές οδηγίες για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία των σχολείων λόγω του COVID-19. Επισημαίνουμε ότι όλοι οι μαθητές εισέρχονται στο σχολείο φορώντας μάσκα και τηρώντας τις αποστάσεις. Ειδικότερα, για τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 συστήνουμε οι μαθητές να έχουν μαζί τους:

2 μάσκες, τη μια θα τη φορούν και την άλλη θα την έχουν εφεδρική καθώς και

ένα μπουκάλι νερό.

-Οδηγίες ΕΟΔΥ για μαθητές

-Οδηγίες ΕΟΔΥ για γονείς/κηδεμόνες

                                                                                    Η Διευθύντρια του Σχολείου

Dear parents,

below you will find the instructions from NPHO (National Public Health Organisation) about the safe function of schools due to COVID-19. We note that all students enter the school premises wearing a mask and keeping the appropriate distances. More specifically, for Monday September 14th 2020, we suggest that the students have with them:

2 protective masks, one they will wear and a supplementary one and

a bottle of water as well.

                                                                                   

-Instructions from NPHO for students

-Instructions from NPHO for parents

                                                                                   The School Principal


Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

Αγιασμός Δημοτικού Σχολείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Αλσούπολης

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους 2020-2021 θα γίνει τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρα 11:00. Θα ακολουθήσει η γνωριμία των παιδιών με τους εκπαιδευτικούς και η ενημέρωση τους για τη λειτουργία του σχολείου με τις νέες συνθήκες λόγω του COVID-19. Επισημαίνουμε οτι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών δεν θα επιτραπεί η είσοδος σε  γονείς στο χώρο του σχολείου. Τα παιδιά θα σχολάσουν στη 13:15
Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά! 
                                                                               Η Διευθύντρια του Σχολείου 

Dear parents,
we would like to inform you that the blessing ceremony for the new school year will take place on Monday, September 14th  2020 at 11:00 am. After this, the students will meet their new teachers and will be informed about the function of the school under the special conditions due to COVID-19. We note that parents are not allowed to enter the school premises. The students will be dismissed at 13:15
We wish you a happy and creative school year!
                                                                                                     The school principal


Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Καλοκαιρινές Δημιουργίες των Μικρών μας Μαθητών

Οι μαθητές των Α και Β τάξεων προετοιμάζονται πυρετωδώς για το καλοκαίρι! Δείτε μερικές από τις δημιουργίες τους:













Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

Ανακοίνωση για την Αργία του Αγίου Πνεύματος


Αγαπητοί Γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο θα παραμείνει κλειστό τη Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020, λόγω του εορτασμού του Αγίου Πνεύματος.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου
Dear Parents,
We would like to inform you that the school will be closed on Monday, June 8th 2020 due to the Holy Spirit celebration.

From the School Administration

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Ανακοίνωση για τη λειτουργία του σχολείου σε υποτμήματα


Αγαπητοί Γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο θα επαναλειτουργήσει από 1η Ιουνίου 2020 ανά τμήματα. Πιο συγκεκριμένα, το
Υποτμήμα 1 θα έρθει στο σχολείο στις παρακάτω ημερομηνίες:
  • Δευτέρα 1/6/2020,
  • Τετάρτη 3/6/2020,
  • Παρασκευή 5/6/2020,
  • Τρίτη 9/6/2020 και
  • Πέμπτη 11/6/2020.
Το Υποτμήμα 2 θα έρθει στο σχολείο τις παρακάτω ημερομηνίες:
  • Τρίτη 2/6/2020,
  • Πέμπτη 4/6/2020,
  • Δευτέρα 8/6/2020,
  • Τετάρτη 10/6/2020 και
  • Παρασκευή 12/6/2020.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου
Dear Parents,
We would like to inform you that, the school will reopen on Monday June 1st 2020 and each class will be split into two groups. More specifically,
Group 1 will come to school on the following days:
  • Monday 1/6/2020,
  • Wednesday 3/6/2020,
  • Friday 5/6/2020,
  • Tuesday 9/6/2020 and
  • Thursday 11/6/2020.   
Group 2 will come to school on the following days:
  • Tuesday 2/6/2020,
  • Thursday 4/6/2020,
  • Monday 8/6/2020,
  • Wednesday 10/6/2020 and
  • Friday 12/6/2020.
From the School’s Administration

Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

Message from the Principal about the reopening of the school - Μήνυμα της Διευθύντριας για την επαναλειτουργία του σχολείου

Αγαπητοί γονείς,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το σχολείο θα λειτουργήσει ξανά από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου 2020 μόνο για το πρωινό πρόγραμμα και όχι το ολοήμερο. Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου, οι γονείς έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν ότι δεν επιθυμουν το παιδί τους να παρακολουθήσει τα μαθήματα εάν αυτό ή κάποιο μέλος της οικογένειας ανήκει στις ευπαθείς ομάδες.
Παρακαλούμε όσοι γονείς δεν επιθυμείτε το παιδί σας να παρακολουθήσει τα μαθήματα, να συμπληρώσετε την παρακάτω υπεύθυνη δήλωση και να τη στείλετε στο μεηλ του σχολείου: mail@dim-diap-n-ionias.att.sch.gr οπωσδήποτε μέχρι την Τεταρτη 27 Μαΐου 2020, γιατί πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις στο πρόγραμμα και στα δρομολόγια των σχολικών λεωφορείων.
                                          Η Διευθύντρια του Σχολείου


Dear parents,
We would like to inform you that the school will reopen on Monday 1st June 2020, only for the morning classes and not the all day school. According to the guidelines provided by the Ministry of Education, the parents can state that they do not want their child to attend the classes, if the child or a member of the family belongs to vulnerable groups (e.g. has serious health problems or they are over 65 years old).
For this reason, the parents who do not want their child to attend the classes should fill in the statement below and send it to the e-mail of the school: mail@dim-diap-n-ionias.att.sch.gr  until Wednesday 27th May 2020 the latest, because we have to arrange the school program and the buses.
The School Principal

Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Εγγραφές μαθητών για το σχ. έτος 2020-2021 / Students' Enrollments for the school year 2020-2021

Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι από την Παρασκευή 15 Μαίου ξεκινούν οι εγγραφές μαθητών για την Α τάξη για την επόμενη σχολική χρονιά 2020-2021.Το σχολείο θα είναι ανοικτό από τις 8.30 έως τις 13.00.
                                                                                     Η Διευθύντρια του σχολείου

Dear parents,
we would like to inform you that the students' enrolments in A Class for the school year 2020-2021 begin on Friday, May 15th. The school will be open from 8:30 to 13:00 every day.

                                                                                              The school principal 

Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

Message from the Principal - Μήνυμα της Διευθύντριας του Σχολείου

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,
Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας σας εύχονται ήρεμες μέρες διακοπών με υγεία, δύναμη, αισιοδοξία και αγάπη. Έχοντας ελπίδα, υπομονή και ζεστασιά στις καρδιές μας θα ξεπεράσουμε τις δύσκολες καταστάσεις που περνάμε τώρα και σύντομα θα βιώσουμε καλύτερες μέρες.
Σας ευχόμαστε χαρά και γαλήνη στις οικογένειές σας. Η παρουσία και το χαμόγελο των παιδιών μας έχουν λείψει. Πιστεύουμε ότι σύντομα θα ανταμώσουμε πάλι.
                                                           
                                                            Καλές Γιορτές!


Dear parents and students,
The principal and the teachers of our school wish you health, strength, optimism and love. Having hope, patience and courage we will overcome the current, difficult situation. We wish you joy and calmness for your families. We miss the presence and the laughter of our students. We believe we will be back soon!

Happy Holidays!